آشنایی و کاربرد گرافیک

آموزش ترکیب رنگ ها / گرافیک

 اگر در حال ایجاد یک برند جدید هستید و یا می خواهید محصول جدیدی را عرضه کنید آموزش ترکیب رنگ ها/ گرافیک همان چیزی است که می تواند در این زمینه به کمک شما بیاید.

بدون شک رنگ ها می توانند نقش مهمی در انتقال پیام و اثر بخش آن داشته باشند.

رنگ ها این قدرت را دارند که احساسات افراد را تحت تاثیر قرار داده و نظر آن ها را جلب کنند.

ترکیب صورتی و کشمشی

تضاد زیاد بین این دو رنگ ٬ انرژی جسورانه و پویا ایجاد می کند.

انتخاب صورتی روشن باعث ایجاد سرگرمی و جوانی و انتقال احساس زنانگی می شود.

 

اموزش گرافیک
تصویرگران علم وهنر/ ترکیب رنگ

 

ترکیب مشکی و زرد

این ترکیب رنگی که کنتراست بالایی را برخوردار است٬احساس مردانگی و مدرن بودن را در خود دارد.

همچنین این ترکیب را در برند های مختلفی از جمله کترپیلار مشاهده می کنیم.

 

اموزش گرافیک

 

ترکیب طلایی. ذغالی و خاکستری

این ترکیب ٬ تلفیقی از نورآفتاب ٬ طبیعت ٬ شادابی و در عین حال٬ جدیت را منتقل می کند.

همچنین وجود سایه هاب سیاه و خاکستری٬ لایه هایی از بلوغ و پختگی را به طرح مورد نظر اضافه خواهد کرد.

 

اموزش گرافیک
تصویرگران علم و هنر/ رنگ

 

ترکیب سایه های صورتی و قهوه ای

صورتی احساس مدرن بودن٬ لوکس بودن و جوانی منتقل می کند و ترکیب آن با قهوه ای می تواند کنتراستی مناسب و احساسی از جدی بودن را به ارمغان بیاورد.

 

آموزش گرافیک
تصویرگران علم وهنر/رنگ

 

 

 

سبز تیره. نارنجی و صورتی کم رنگ

این رنگ ها ی نیرو بخش و زنده می توانند احساس شور و نشاط ٬هیجان٬ سرگرمی و جوانی را برای طرح مورد نظر شما به همراه داشته باشند.

 

اموزش گرافیک
تصویرگران علم وهنر/رنگ

 

 

برنزه.  مشکی- قهوه ای و بژ

در این ترکیب رنگی سه سایه از خانواده رنگ قهوه ای مشاهده می شود.

این پالت رنگی که به نوعی در محدوه رنگ های کلاسیک در سرد قرار می گیرد٬احساس کلاسیک در کنار جدیت را در طرح شما به ارمغان می آورد.

 

آموزش گرافیک
تصویرگران علم وهنر/ رنگ

 

آموزش ترکیب رنگ ها/ رنگ سال / گرافیک  فقط به این مطالبی که خوانده اید نیست هر دو رنگ مکمل در کنار یکدیگر هم یک ترکیب زیبا از نظز رنگ به وجود می آورند.

 

فرزانه بوالحسنی

کارشناس ارشد گرافیک، مدرس خصوصی و مدرس دانشگاه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا